Wednesday 14 December 2011

hey , muke jer cantek ! akal takdo deq oi .

ha ha ha ha !! thats all i can say , pfffftt !!
hey idiot , bukan maen berlagak lagi lha minah ney yer .
okay , btw the person yang sy maksudkan ney , ialah budak kecik jer .
ha ha ha . budak tingkatan satu , yang perasan kaw HOT jer kat laman sosial FACEBOOK .
hey kak ngah oii , baru form one account kaw dha ade 4 , 5 .
friends beribu-ribu ( bukan jeles okay ) .
nak add pon da tak boley , dha penuh ..5003 org friends . hadess .
baru form one dha ade 5 account .
form two 10 account plak .
ha ha ha . tu yang buat aku ketawe tengok dy neyh .
picture bukan maen HOT lagi , snap muncung sane , muncung sini .
upload beratos-ratos lagi taw .
yang tak boleyh belahh nye , kaw tag sume orang ?
aku skali kau tag ? padan muke kaw , aku komen jer " motif kaw tag aku ? "
tak pulak kaw balas , konon malass nak reply , buang mase .
phuii . agak-agak sikit adeq oii, tahu mak abah orang kaye .
tpi jangan nak belagak sangat okay .
kau nak HOT kat FACEBOOK pon  . .
ekonomi negara tak meningkat pon deq oi . .
sudah-sudah lha yer . penat nak bukak notification bile org komen picture kaw .
bukan ade kene mengene dgn aku pon . 
login FB , hah ! mendapat lha aku notification 40 , 50 .
sume duk puji , ngutuk ko .
nyemak wall aku pon ade jugak .
hohh !! jangan lha bajet-bajet sangat okay deq .
sekadar nasihat jer dkat adeq-adeq skarang . 

#bukan jeles atau ape , cume sekadar teguran sahaja .


No comments:

Post a Comment